BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

K A M I - JA C K S O N

K A M I - JA C K S O N

Ttg Tuan Punya Tanah :)

My photo
KANGAR, PERLIS, Malaysia
Muhammad Hirzi Bin Rahmat 17 tahun utk 2011 . Tarikh lahir 03081994 . Anak ke-dua dari 3beradik, masih study,ramai dah taw n masih ramai gak yang xtaw - rupa Muhd Hirzi ni muka budak sekolah lagi, sebab ada org tanya kita -KEJA MANA ? hahaha . minat photography ni sejak umur 13 tahun . tapi masuk form3 baru dapat rasa pegang kamera sendiri,sebelum ni dok pgg yg org ja ,nk buat lebih2 pown x brani,rosak jenuh bayaq cek oi,tapi skrg syukur sangat la dah da kamera sndiri.ada kawan2 pown yang semuanya gila kamera,apa lagi,shoot merata la.tapi dalam jangka masa baru setahun ada kamera sendiri ni , MASIH LAGI BUDAK BARU BELAJAR =)

Wednesday, December 8, 2010

WE START HERE....

Nama dia ni faizal,orang panggil botak,dia ni kiranya aku punya sifu la,
hasil kerja dia memang hebat la,aku memang respect dia la,
dia ni la orang pertama perkenalkan kamera DSLR kt aku time aku tengah gila kamera la,
tapi sekarang dia banyak menghabiskan banyak masa dengan kayuh basikal.
maybe nk turun berat badan kot,hahaha,faham2 la dia ni buncit sikit,
haha,kuat merenek ni,untuk korang semua kan,
dia ni la yang tolong bawa aku p tgk kedai kamera di alor star,tolong kira harga lagi,dapat murah oouh..hahaha

0 comments: